Sb123sb Hanımlar 2 ay önce sezaryen doğum yaptım. Dün akşam ilk defa bir peçete dolusu kan geldi daha sonra hiç gelmedi var mı böyle bişey yaşayanınınız normal mi acaba
Mom088 Sb123sb normal canım sezeryan oldum bende 40 çıktıktan sonra regl oldum 3 gün çok az bir şekilde geçti sonra düzene girdim. Bu tarz düzensizlikler normal
Juliet2021 Sb123sb bende 1,5 ay önce doğum yaptım dün adet oldum çok çok az bir kanama var. Emziriyorum adet olmam belki uzun bir süre diye sevinmiştim ama malesef hemen oldum
htceee98 ikicocukluAnne_ yalnız değilsin benim 4 ay oldu hala olmadım.ilk 1 yıl düzensiz olabiliyormuş yine de korun sen
ikicocukluAnne_ 2021annesi umarım aylarca sürmez can sıkıcı durum göbek hiç gitmiyor o şekil olunca 🤦🏻♀️
ikicocukluAnne_ htceee98 aynen korunuyorum ama içimiz rahatlardı bi düzene girseydi hamile kalma korkusu yetiyor 😮 paikolojikmen herşey aklına geliyor insanın adet olsak adı belli olur ah