erdeminannesi12 Bebeğim 12 martta 23:20de doğdu ben 12 martı saymalı mıyım yoksa 13 mart olarak mı düşünmeliyim ne zaman kırk banyosu yaptırıcam kafam karıştı şuan 12 marta göre 1 ay 5 günlük 🤔
Hcrblt erdeminannesi12 Bizimde 12 Mart’ta 13:43 de doğdu canım 🤭😍40′ımız 21 nisan Çarşamba günü cikicak yani ogün biz banyosunu yaptircaz 🥰
Ebrarasker erdeminannesi12 merhaba :) ben doğduğu gümden saymıştım . 1 sonraki gün 1 günlük oluyor çünkü . :)
erdeminannesi12 Mom070 şuan olmuyo zaten perşembe mi cuma mı diye annemle konuşuyoduk o yüzden aklıma takıldı 😂
azem1234 erdeminannesi12 doğduğu günü sayma canım doktorlarda saymıyor ben doktora sormuştum öle 40 ladım 😆😆😆