Bizde bu hafta olacağız aşımızı. Kızamık aşısı sanırım yan etkileri vs oluyor mu? Uzun zamandır doktora gitmiyoruz (maşallah) sadece sağlık ocağında rutin kontrollere gidiyoruz. Kan değerlerine dr mi yoksa sağlık ocağı mı yapıyor? Yoksa dr gitmek gerekli mi ? Gerekmedikçe dr gitme taraftarı değilim çünkü