Anneler sorum başlıkta 10.gün oldu testimiz hala pozitif karantinada bitti filyasyon ekiplerini aradık karantinanız bitmiş dışarı çıkıp çıkmamak sizin insafiyetinize kalmış diyor var mı böyle saçmalık size sorum 10.günde hala pozitifle karşılaşan var mı