Edakk birkaç gündür bu soru benimde aklımda hep iyi ki siz açmışsıniz postu yarın tam 3 aylık oluyor oğlum hep çoraplı yatırdım kısa denk geldi zaten doğumu ama baya büyüdü birde ayak altı börtmus çorapsız yaptırsam hava alsa diyorum bı taraftan ya gece usurse hasta olur mu diyorum bilemedim walla