EgesMom18 bu işte istikrarlı olacaksın,bebeğinin anne sütü ile yeteri kadar beslenemediğini kilo boyuna göre eksiden gidiyorsa doktorun zaten bunu sana söyler.Hiçbir anne sütüm yetmiyor diye kendi kendine karar verip mamaya başlamamalı bence.ayrıca süt sağma makinesi memenizi kavradığında oksitosin salgılamadığınız için cc olarak az görünüyor.Bebeğim emiş gücü + oksitosin hormonu ile beraber pompa da görünen süte nazaran daha fazla süt ürettiğinize emin olun.