Mkurt94_ merhabaa bu konuyla ilgili kaçıncı yazışım hatırlamıyorum ama uygulayan bi kaç anneden olumlu geribildirim aldım😊 bebeğiniz açlıktan değil alışkanlıktan kalkıyo. Biz de bi dönem böyleydik bana da doktorum uyku düzenini sorduğunda bahsetmiştim bunun üzerine tavsiyede bulunmuştu. Şu an kızım 6buçuk aylık gece 1 veya 2 kez kalkıyo emmek için. Şöyle ki gece uyandığında aç olmadığını düşünüyosanız pışpışlayıp geri uyutuyosunuz. Gerekirse kucağınıza alıp sakinleştirin ama meme yok. Beslenme aralıklarını siz belirleyin her gece aynı saatlerde emzirmeye çalışın bir süre sonra sadece o saatlerde kalkıp emip uyuycak😊