Anneler merhaba 12 günlügüz gögüs uclarım çok kötü oldu garmostan pomat gögüs kalkanı gümüş kapak kullanmama ragmen mafoldu gögüs dibim soyuldu sanki gögüsüm kopucak emdikçe dibi biraz daha açılıyor 😔 gülsem mi aglasam mı bilemedim sinirden emzirirken aglıyorum bu süreç nasıl ne zaman geçicek lohusayım tribe girmiş durumdayım