Eymeniko16 bende bu çocuğu şişirmeye çalışan doktorları sevmiyorum ya zaten belli bir yapısı var çocuğun neden ek mama vs yazıp zorluyorlar ki bnmde kızım zayıf doktora kalsa raporlu mama içirmem gerek denedm sevmedi bende içirmedim içirmem de artık istediği kadar yesin istediğini yesin asla zorlamam