8karakter_ Merhaba bayanlar bebeğim 3 buçuk aylık kilosu 6000 doktorlar az olduğunu söylüyor mama da kullanıyorum fakat hâlâ almıyor sizin mama önerileriniz neler? bebeğinizin ayı ve kilosu nedir?
esragncr 8karakter_ bebeğimin doğum kilosu 2 900 şimdi 1 ay 7 günlük kilosu4 380 ilk aptamil kullandim çok gaz yaptı şimdi SMA kullanıyorum oda gaz yapıyor
DaisyMom 8karakter_ dogdugundan beri sma kullaniyorum memnunum.Kizim 2.550 gr dogdu suan 2 ay 12 gunluguz 5.200 gr.
8karakter_ esragncr evolvia gaz yapmıyor diyorlar ama bebekten bebeğe değişiyor sanırım Aptamil bize gaz yapmadı çünkğ
DaisyMom 8karakter_ Yani soyle soylim son 1 aydir beni emmiyor diyebilirim.Gunde bir veya iki defa.O da doyurucu degil pesine yine mama veriyorum.
Elif-ikra 8karakter_ benim kızım 3760 doğdu 3. Ayında 6 kiloydu doktor kilosu iyi emzirmeye devam edin dedi siz bilirsiniz ama mamaya gerek yok bence
8karakter_ Elif-ikra benim doktorum kilosu az 6800 olması gerekiyor dedi kafamızı karıştırdı açıkcası mama da kullanıyoruz zaten anne sütü tek başına doyurmuyor
Elif-ikra 8karakter_ 4. Ay kontrolüne gittik 6570 cıktı doktor iyi anne sütüne devam dedi yine hiç mama önermedi bilmiyorum sasırdım siz öyle diyince
Sinemisssss 8karakter_ doğum kilosu 3.750 benim kızım da 6 kilo 3 ay 25 günlük . Daha 3 gün önce doktor kilosu için ortalama bebek kilosu dedi başka bir doktorda aynısı dedi . Yani ben bu doktorları da anlamıyorum ki gerçekten