Nur2016 Kizlar Ben ekimde Anne oldum.Bebegimi sadece Anne sutuyle besledim 10martta adet oldum dogumdan beri ilk sefa. Nisanda olmadi. Emzirmekten ola bilirmi duzensizlik?
yerlersenietipuf Nur2016 İyiki açtınız postu yoksa ben acicaktim 🥰 bende 1 Mart’ta hastalandım ilk defa. Ama Nisan 18 oldu bı daha olmadı 18 gün gecikti yani. Hamileliğe ihtimal vermiyorum. Düzensiz okur diye bekliyorum bakalım ne zaman okacak
MinnakAsel yerlersenietipuf bende 28 Mart’ta oldum ilk defa 10 gün kadar sürdü sonra geçti derken bugün yine kanamam oldu neyin nesi anlamadım orucum gittimi ondan da emin değilim biri beni aydınlatırsa sevinirim