Lidyammm Hazalperi ek gıdaya ne zaman başladınız 6. Aya girince mi 6. Ayı doldurunca mı biz de 5 aylığız ne zaman başlamam konusunda kararsız kaldım
Casper cideee07 sabah kahvaltı veriyorum peynir yumurta öğlen sebze ikindide meyve akşamda yoğurt ve kendi yediğimiz yemeklerden tadımlık azcık tabi tadımını yaptırdığın şeylerden ama kaç aylık bizimki 7 aylıkken böyleydi şimdi 9 aylık 3 öğün yiyor
cideee07 Casper ooo maşallah sizin baya büyük biz daha 6 aylığız tadımlar bitti oldu artık öğün vermeye başlıyorum
ilkgozagrimmm Hazalperi oğlumla aynı gün dogmuslar. Ben daha ek gıdaya geçmedim iki gün yoğurt verdim sadece. Bugün 3.gun. Millet genel olarak tadimlari bitirmiş oluyor 6.aya girerken. Ben mi geç kaldım millet mi erken başlıyor anlamadım.
cideee07 ilkgozagrimmm anne sütü alan bebekler 6. Aya kadar bekliyor genelde ben pek beklemek istemedim ufaktan verdim günde bi defa çok az şimdi öğün vereceğim
merkarsu ilkgozagrimmm millet erken başlıyo bence. Doktorunuza danışın en önemlisi bebek hazır mı? Ve şu da pediatri akademileri 180 günü doldursun öyle başlayın diyo bir dünya makale var bununla ilgili.
Deryadefne2020 cideee07 ben dün akşam muz verdim azıcık ama pirinç yulaf sütlaç puding gibi şeyler vermeyin ya boşverin elbet yemek yiycekler sonuçta
cideee07 Deryadefne2020 6 9 ay arasındaki bebek ne yer ki irmik yulaf pirinç tam buğday bunları yer tabi seç bilirsiniz yine de
Deryadefne2020 cideee07 gece ek gıda vermiyorum açıkçası gündüz yoğurt yumurta petnir avokado kabak bal kabağı havuç patates gibi sebzelerden vermeye çalışıyorum hiç bir faydası yok ki dediğiniz tahılların artık organiğini bulmak çok zor 😞😞