Alyasmomm Merhaba arkadaşlar 5 günlük bebeğimde 12 değerinde sarılık var hangi sıklıkta ve kaç ml anne sütü vermeliyim bizimle aynı durumda olan var mi ?
DenizOzlem Alyasmomm ml olarak bilemiyorum fakat en fazla 2 saat aralıklarla emzirmeniz lazım. Ne kadar tavsiye edilir bilmiyorum fakat ben ilk hafta sarılık olmasın diye bir kaç kez mama da vermiştim. Şu an 10.5 aylık oğlum, ve hala emiyor, ilk haftadan sonra mama vermeye ihtiyaç duymadık bir daha.
DenizOzlem Alyasmomm Bir de, bizim dr umuz her emzirmede en az 15 dakika emmesi gerektiğini söylemişti, bizimki uyuyakalıyordu emerken, uyandırıp emzirmeye devam ediyorduk. 10-15 dk ya tamamlamaya çalışıyorduk böyle böyle emme süresini.
Missalmi Alyasmomm 2 saatte bir 30 - 40 cc arası beslenmeli. Eğer sağıyorsanız bu şekilde verin ancak her meme istediğinde de emzirmelisiniz. Eğer göğsünüzü tutmuyorsa eds yöntemini veya silikon göğüs ucunu deneyin. Uyuyorsa dahi uyandırıp 2 saatte bir beslemelisiniz
Ebrarasker Alyasmomm merhaba , sarılığın vücuttan atılması için bebeğin sık sık beslenmesi gerekir . 1 saate 1 emzirmelisiniz her beslenmede 2 göğsünüzüde emmeli bebek . Uyuyorsa bile uyandırıp emzirilmes gerekir . Bir an önce bitmesini dilerim 🙏
Tazeanne3434 Alyasmomm canım saat bası 15 dk bir göğsümü 15 dk bi göğsümü emziriyoedum sağarkende 15 dk şekilde sağıyordum 60 ml kadar çıkıyordu iki göğsümden toplamda biz atlattık sarılığı çok şükür bizimde 12 çıkmıştı değerimiz
Tazeanne3434 Alyasmomm her saat bası uyuyorsada uyandırdım canım zorla olsa emzirdim hastaneden çıktımdan 3 gün sonra kontrole gittiğimizde 11 çıktı sonuç doktor takip edelim 4 gün sonra yine test yaptır dedi bu sefer 12 olmustu bol emzir kakasını yapsın dedi doktor bende öyle yaptım eğer renginde açılma olmazsa uyku hali artarsa yine gel dedi çok şükür normale döndü 10. Günde