Sssmyy
Kızlar merhaba
3 aylık bebeğim 1 haftadır yeşil renkte kaka yapıyor, bogazında da kuru öksürük vardı. önce üşütme olarak düşündüm yeşil kakasını ama doktor öksürük bir sey degıl süt diyeti yap yeşil kakası için dedi, 2 gündür yapıyorum diyeti. Bugun de kakasında koyu siyah kanımsı bir renk vardı. Acaba ne olabilir. Sadece anne sütüyle beslenıyor , doktora gidecez ama bi şeyler bilen vardır belki