Doğum yapalı 3 ay olcak neredeyse. Doğum yaptıgımdan belli terlemeyen ben hergun terlıyorum saçlarımdan bardakdan su boşatılmıs gıbı ıslak oluyor belımden de aynı sekılde terın şıp şıp damladıgını hıssedıyorum bu normaldır veya bu durumu yaşayan varmı acaba ?