Sibel0401 rica ederim dökülme birkac yıkamada gözle görülür azalıyor. Hep onu kullanmaya devam edince günlük kendi miktarı kadar dökülüyor cok az yani. Ayrica sac cok güzelleşiyor yeni saclar çıkıyor gurlesiyor. Sabredip kullanmak lazım birkac ayda harika görünüyor saclar. Basta hafif yapışkan olabilir sac, şampuanın zararlı maddelerini atıyormuş ondan öyle oluyor. Sonra hic yapışkanlık kalmıyor sac alisiyo. Markettekiler olmaz ama ya da bir markaninki. Ev yapımı olacak. Sac alıştıktan sonra şampuanla yıkamaktan farki kalmıyor