Ummduha Valla evimin duvarlarının dili olsada konuşsa. İlk 3 ay ben deliriyorum sandım. Yani sabah 7 de başlayıp gece 11 e kadar ağlıyordu. O kadar zordu ki. Neyse gaz bitti 3 aydan sonra yine ağlamalar oldu ama oyun da oynamaya başladı. Biraz oynadı, biraz gezdirdim, ağladı vs derken 7 ayını doldurdu ağlaması bitti çok şükür ☺️ Şu an 9 aylık çok yaramaz bi oğlum var hiç yerinde durmuyor şükürler olsun rabbime keyfi yerinde artık. Uyku problemi maalesef devam ediyor çünkü ayağımda sallamaya alıştırdım☹️