Doğumdan itibareni bilmem ama kardesimle aramda 13 ay var ve o dogdugunda ben tuvalet egitimi almisim hatta kiskanip bi iki altima yapıp sonra pis oldu diye kendim vazgecmisim….eskiden annelerimiz daha erken alistiriyordu cunku hazir bez yaygın degildi yoktu hatta…Simdi bezlerin emiciligi vs bebekleri rahatsiz etmiyor ve 3 4 yasa kadar suruyor bazen tuvalet aliskanligi kazandirmak….