Kızlar bebeğim 34 haftalık doğdu hastaneden çıkması için 2 kg ve üzeri olması bekleniyor , 1900 küsürlerde şuan , emebiliyor hem biberondan hem de beni. Başka bir sağlık sorunu gelişmezse bu şekilde ilerlerse kilosunu bekliyoruz şuan. Eve gelince nelere dikkat etmeliyim , hangi bez ıslak mendil şampuan krem , mama vs kullanmalıyım ? Aslında daha önce araştırdım ama prematüre çocuklar daha hassas olduğu için prematüre annelerinden önerilere ihtiyacım var. İlk bebeğim ve tecrübesizim. Bir de süt artıcı önerileriniz neler ?