Kızlar 33 günlük oğlum var. 4kilo 53 cm dogdu. Ama sütüm yetersizdi kilo veriyodu diye doktor mama meme şeklinde gitmemi yani mama kullanmamı söyledi. Şimdi sorum şuki sürekli yemek isteyen bir oğlum var sütüm aslında güzel göğüslerim kaynıyo yeterince sütüm geliyo ama sürekli aranıyo o yüzden mamayada devm ediyoruz aynı anda hem meme yiyo hem yetmiyo 120 ml mama yiyo yinede daha aranıyo doyuramıyorm ben bu cocugu sürekli aglıyo aranıyo yanaklarımızı yicek kucagımza aldıgımzda şuan 5 kilo 100 gram 60 cm boyu kakasını yapamıyo sancı yapıyo herlde sancısıda cok oluyo aklımı oynatıcam hem sancısı var ama yinede yetinmiyo aranıyo bana göre çok fzla yiyo sütüm bile şuan yeter ona ama mama yemesine ragmen bile aranıyo sizlerde durum nasıl 🙄🙄