Kubra4416 Kızlar merhaba ilaç kullanmadan kaç günde atlattınız acaba sizlerde kaçıncı günde ne sikayetiniz oldu
AA201207 Kubra4416 pozitif çıktıktan on gün sonra tekrar test yaptırdım negatif çıktı ikinci günü ateş vardı 38 derece onun dışında da hafif öksürük oldu
Gulsahcam Kubra4416 bende öksürük oldu lohusayken kaptım ben değer kronik bir rahatsızlığınız yoksa kolay atlatırsınız Allahım izniyle bol c vitamini meyve yiyin ceviz yiyin cevizde çinko var çünkü oda.lazim.birde d vitamini alın bunlar gerekli iştahınız olmasa bile yemeye çalışın şu için hergun 3 litre
Eceslh Kubra4416 10 gün bebeğimi emzirirken uykuda bile maske taktım daha fazla mikrop almasın diye bebeğin yanında hiç bir şekilde maskesiz olmayacaksn bulaşma oranı artmasın diye dedi doktorum emzireken eller iyice dirseklerine kadar yıka ve mümkünse çift maske demişti
Astalavistababy Kubra4416 bir gün vücut ağrım oldu yattığım yer acıttı ağrıdan sağımdan soluma denemedim sonra tat koku kaybı burun tıkanıklığı geçti gitti emziriyorum diye ilaç kullanmadım. 1000 mg C vit🌿b12 🌿d vit kullandım
Eceslh Bebeğim hastaneye yattı o yüzden onun stresinden hç düşünemedim kendmi 2.5 aylıktı o zaman boğazı sismis burnu tıkanmıstı.. mecburen yatış verdiler sadece stresten başım ağırdı sıtmalandm ama en çok onun stresi maf etti beni
Kubra4416 Eceslh bizde pozitifiz benimde 2 buçuk aylık bebeğim var burnu tıkalı ama sürekli açıyorum şükür başka şey yok balgamı da kalası ile atıyor siz hangi şikayetle goturdunuz bebegi
Eceslh Kubra4416 ateşini ölçüyordum sürekli 37.5 a bebek için yüksek dedi çok ağlıyordu bide burnu tıkalıydı rahatsız oluyordu emerken falan.. hemen ertesi günü götürdüm doktoruna boğazları çok şişmiş bide ishali olduğu için serum taktılar çok şükür atlattık burnunada aspirasyon yaptılar o kadar rahatladıki kızım nefes alırken falan