Eesay asrin25 hamileliğimin son aylarında aşırı mide yanması oluyordu, ben sakız çiğneyerek çözmüştüm. Tükürük salgısının arttırdığı için mide asidini azaltıyor
Ruhumdakimavi asrin25 yarım cay bardağı sütü yudum yudum içmek iyi geliyor hamikeyken çok sıkıntı çekmiştim. İbrâhim Saraçoğlu’ndan dinledim bu yöntemi çok iyi geldi
Yelda35 asrin25 ben az az kuru ekmek yemekle bulmuştum çözümü ama yanmadan dolayı kusmaya başlayınca doktor ilaç verdi
asrin25 Yelda35 doktra bende sorucam kontrolde gavıskon var evde eşim içiyoda bana zararı olurmu bilemedim :(
asrin25 Pinky35 hergün sadece bir şişe içiyorum kraplara iyi geliyo dıye sonra yine yanınıyo o zaman hafifliyor ama :(
Ultraslan40 Elma, soda ve salatalık çözmüştü derdimi, bir de süt denedim o an çözüm oluyor ama dediğiniz gibi gaz sorunu olabiliyor 🙂
asrin25 EzgiCpr cacık yediğimde iyi geliyor ama içim dışım cacık oldu :((( cocuk salatalık kadar doğacak diye korkuyorum azcık fraklı seyler yisem duramıyorum yerimde :))))
Merve304058 Akşam sade şeyler yemek, geç yememek, yemekle birlikte su ya da sıvı herhangi bir şey tüketmemek, yatmadan Soda içmek bana iyi geliyordu