[silindi] 6 aylık bebeğim düzeni cok bozuldu neyse onu geçtim geceleri cok uyanıyor sadece anne sütü alıyor ek gıda tadımlık puan acaba gece doymuyor mu? Bunu nasıl anlayabilirim uyanmasının sebebi ne olabilir?
Aslmra80 [silindi] bizde öyleyiz diş canım maalesef sabaha kadar beni emiyor çok uyanıyor alt 2 dişi var üstleri çok kötü onu patlatacak
HeartShapedGlasses [silindi] Canım atak dönemidir. Benimkide 6 aylık atak döneminde o nedenle gece uykuları bozuldu
Bsra111 [silindi] sanmıyorum çıkaracağını bnmki de 5 bucuk aylık 4 gündür çık fena 2 saatte bir ağlayarak uyanıyor ama dişten diye düşünüyorum çünkü çok kabarmış
Pinky35 [silindi] geçicek canım 😊 gündüzleri çok emiyor mu ? Benim gündüzleri az emip gece saat başı uyanıyordu 😔