Hayırlı akşamlar güzel anneler. Benim kızım mama ile besleniyo 2 ölçek yetmiyo gibi geliyo ama 3 olcegide bitiremiyo ve mamasını içerken uykuya daliyo 3 kez uyandırıp yedirmeye çalışıyorum. Bazende hiç uyumuyo sürekli agliyo ve sürekli mama yemek istiyo ne yapmaliyim bilmiyorum gerçekten çok yoruyo beni fazlasıyla. Yorulunca bu sefer ilgilenmekte zorlanıyorum ve herşey başa sariyo 😞🧘🏻♀️ önerisi olan varmı?