Yelda35 Kızlar bebeğimin ağzının suyu sebebiyle isilik gibi oldu doktoru Bioderma Atoderm nemlendirici yazdı ama çok pahalı. Sizler ne kullanıyorsunuz ne önerirsiniz bana? Pişik kremi sürüyorum
ebrusmsk Yelda35 benim bebegim alerjik bi bünyeye sahip bu yuzden atopigide var anası kılıklı 😁😁😁😁 pahali demezsen mustela stelatopia kremi öneririm. Zaten minnacık sürüyorsunuz uzun vadede kullanırsın. Ben doğduğunda beri ufak bi çizilen yere bile sürüyorum. Hemen geçiriyor
151120 Canım benim önereceğim ondan daha pahalı ya maalesef bende yemeyip arttırıyorum kızıma onunda cildi çok hassas
Yelda35 151120 bizde yemeyip doktor parasını aşı parasını biriktiriyoruz 👍🏻 Siz önerin olmadı bakayım
151120 Yelda35 coresatin canım ismi küçücük bir kutu ama çok etkili ben çok memnun kaldım pembe beyaz paket