Canlarım merhaba bir çoğunuz gibi fazla kilolarından muzdarip bir bağyanım hayatım boyunca hep balık etliydim üniversitedeyken ablamın baskısıyla zayıflama hapı içtim inşallah her gün ölürüm diye içiyordum velhasılkelam o zayıflama hapları yüzünden balık etliden şişman bir insana dönüştüm o zamandan bu zamana uğraşırım kilo vermeye neyse efendim daha önce 17 kilo vermiştim kemiklerim iridir 77 kiloyken bile baya iyi gözüküyorum neyse konumuz da bu değil hamile kalınca sezaryenden sonra iyice sarktım aynada ki görüntümden hiç memnun değilim şu an diyete başladım 2 haftadır spor + diyet gidiyorum emzirdiğim için çok ağırlaştırılmış bir diyet listem ve sporum yok her gün 45 dk Leslie yapıyorum bir de 30 günde kilo ver diye bir uygulama var 10 dk bi kaç hareket gösteriyor en son plank şuan 3,300 gram verdim çok şükür devam ediyorum bir gün of günüm var o zaman çok abartmadan haftaiçinde canım ne istiyorsa azar azar yiyorum şuna geleceğim oğlum kucağımda uyuyor ben ayakta oğlum kucağımda bazı akşamlar özellikle diş zamanı 1,5 2 saat uyumadığı oluyordu belim ve sırtım feci ağrıyordu hem de bazen uyu artık diyordum çocuğa bebe ne anlayacaksa ama spora başladığımdan beri hatta 3. Günde farkettim ki mutlu uyanıyorum ve çok daha sabırlıyım ne bel ağrım kaldı ne sırt ağrım He tabi belinizde ve boynunuzda fıtık gibi bişey varsa ya da her hangi bir sorun Doktora danışmadan bi hareket yapmayın Allah korusun kalıcı bişey olmasın. şuna geleceğim hanımlar kilo vermesem de spor yapmaya devam edeceğim çünkü hissettiğim pozitif enerjiyi anlatamam size eğer bir yerden başlayacaksanız günde yarım saat de olsa spor yapın hareket edin dans edin bişey yapın Leslie çok eğlenceli burda bir arkadaş post açmıştı onun sayesinde tanıştım Leslie ile Allah ondan da razı olsun