elifhanimm aslında şöyle oldu ilk olarak 2.5 aylıkken kan gördük şuan 4 ay 10 günlük. İlk süt ürünleri ile başladım haftada bir kez kan görmeye devam ettik daha sonra sıklaştı bende sırasıyla yumurta tavuk et kuruyemişi kestim daha sonra yine devam etti bu sırada alerji doktoruna randevu günümüz geldi ben artık domatesi ıspanak falan bunları kesecektim Dr gerek yok şuan dedi et tavuk kuruyemiş ye buğdayi keselim dedi buğdayı bıraktıktan sonra yedi sekiz gün birşey yoktu sonra ben farklı olarak kinoa yemiştim ertesi gün yine kan gördüm kinoa dokundu sanırım Bu ptesi günü oldu düne kadar yoktu kan dün yine vardı yani anlamiyorum artık neden oluyor kan testi negatif geldi deri testi tek umudum artık uzun oldu kusura bakmayın vaktinizi aldım