Belkis355 Merhaba oğlum anne sutu ve mama alıyorum 2 haftadir kasik mamasi veriyorum herobaby in ve kakasi uzun zamandır kati ve yesil bh durumu yasayan baska bir anne var mi acaba
Beyzasmom Belkis355 bende bugün vermeye başladım ama benim ki yoğurtta öyle oldu sanki bağırsakları alışkın değil bence ondan
Serifege Belkis355 canım doktorunuz onermesiyse kasik mamasi icin erken degil mi devam sutleri daha digru gibi sanki benim ogkumda 4 aylik arada bir yesil kakasi surekli oluyorsa doktora goturmenizde fauda var
Fatma46elif35 Belkis355 Bende mama verdim ondan sonra yeşil oldu hafif katıydı sanki kabız olur diye az az arada veriyorum
Gulcinsrdr Belkis355 Bizimde ikiz bebeklerimiz var ikisininde öyle ama katı değil nadiren katı oluyor aynı şekilde koyu yeşil renk Demir fazlalığından oluyormul sanırım bende mamadan diye düşündüm nerdeyse 4 aylık bizimkilerde 4 gün sonra 4 aylık olacaklar alerjik mama kullanıyoruz biz Aptamil süt alerjileri var ikisininde
Prenses_annesi22 Belkis355 bnm kızım 3 aylıktan berı yesıl yapıyor arada doktora goturdum korkup doktor bana yesil,kahve,sarı normal dedı ama siyah,grimsi beyaz,kanlı olanlar da acıle gel dedı bagırsaklarla ılgılı skntı olabılır dedı korkma yanı cnm