Mihraa Aringulay_murat Momstok çayını doğumumun ilk gününden beri kullanmaya başladım. Sezeryan doğum yaptım ve bebeğim 15 günlük çok şükür sütüm gayet iyi hiç mama vermedim 🙏🏻 Çok memnun kaldım bitmek üzere çayım ve tekrar sipariş verdim 🌸
Htcnrgzl Aringulay_murat Beenn tam başladım güzel gidiyordu hemde 6 tablet mayya 4-5 çay la sonra bebeğimin bitki hassasiyet i varmış bırakmak zorunda kaldım eğer denemek isterseniz uyguna verebilirim size denemis olursunuz memnun kalırsanız alırsınız yenisini
Aringulay_murat Asel-pinar Senden haberleri bekliyorum o zmaan merakla 🙂 üç aydır sütüm artsın die herşeyi denedim ama tık yok
Asel-pinar Aringulay_murat bende herşeyi denedim valla tık yok tek umudum bu inşallah iyi sonuçlarla dönerim sana canım 🥰🙏
Htcnrgzl Aringulay_murat Sadece 6 adet kullandim full kutu duruyor çayda öyle enfazla 5 tane kullandım 80 TL ikisi