AselinAnnesiiiiii benim bebeğim tek yumurta ikiz eşi, ikizini doğmadan 5 aylıkken kan çalma durumundan kalbi durdu karnımda, bebeğim doğduğunda üfürüm duyuldu bizim de, çocuk kardiyologuna götğrdğk kalpten akciğere giden damarda darlık varmış. Şuan hafif düzeyde, Aylık olarak takip ediliyor. Derecesi artarsa anjiyo olacak. Derdi veren Rabbim dermanı da veriyor, kucağıma aldığım her güne şükrediyorum, çok şükür tıp gelişti herşeyin çaresi var. Üfürüm ün çok çeşidi varmış sebepsiz masum üfürüm de olabilir doktora gitmeden strese girmeyin sabredin dua edin Rabbim şifa versin 🙏