Sanirim 16 ayliktan beri bensiz bisey yapmaz oldu. Onceden herseyi kendi yapardi dolanirdi oynardi baskasiyla dururdu beni hic aramazdi. Simdi odanin bi ucundan obur ucuna bensiz gitmiyor.
Mesela Parka gidiyoz bensiz oynamiyor.
Surekli de sıkılıyor hep mizmiz.
Cook yoruldum artik yetisemiyorum esimden de destek yok. Bazen bakayim diyor oglum anne diye agliyor durmuyor.
Nerde yanlis yaptim ben? Halbuki cok iyiydik.. yada bu donemde normal mi gecer mi acaba biraz morale ihtiyacim var 😒😒😒