Anneler merhaba. 6 aylık oğlum var doğduğu günden beri gazlı kolik bi bebekti. 5. Ay gibi biraz iyi oldu şimdi son 10 gündür sürekli ağlıyor oyuncaklarıyla oynamıyor akşama kadar yanındayım. Neyse bugün Dr a götürdüm doktor film istedi . Film çekildi doktor dedi ki karnı geniş ve gaz dolu 2-3 ay daha devam edebilir dedi 😔😔 mamaya daha yeni geçmiştik hipp kullanıyorduk mamasını değiştirip aptamil pregomin önerdi bugün aldık kullananlar çok kötü tadı var içmez biraz zorlar dedi ama az önce içirdim çok şükür içti . Ama kıvamı bana hipp e göre daha sıvı geldi . Kullanan var mı acaba ? Normal mamalar gibi doyurucu mu ölçeğini arttırmalı mıyım