Ebruervam Hanımlar kızım 3 aylık bundan 1 ay önce tırnaklarıyla yüzünü çizdi ama çizme o cizme değil ve hala geçmedi kabuk bile tutmadı acaba gidermi ya
3children1mom Ebruervam Benim kızımda da öyle olmuştu lohusayken neler aklıma gelirdi saçma sapan 😕 Kantaron yağı sür canım hem iz kalmaz hem iyileşir benim kızımın ki enfeksiyon olmuştu sarı sarı resmen karbonatlı su ile sildim 3 silmeye geçti şükür 😊
ozgekzy Ebruervam derin çizdiyse eğer iz kalabilir ben bebekken kendi yüzümü çizmişim ufak bi izi var hala. Ama illa iz kalacak diye bişey yok tabi yavaş yavaş geçedebilir
Petitom Ebruervam canım doktor yeni doğduğu zaman eldiven takma yüzünü çizse de çabuk iyileşir demişti çabuk da iyileşmişti o zamanlar
ozgekzy Ebruervam bizim zamanımızda bi müdahalede bulunulmamış belki ama şimdi vardır mutlaka bi krem felan doktoruna danışın derim ben
Ebruervam Esra0561 maalesef geçmedi megersem hemanjiom mus bir tür damar beni deniliyor doktorumuz 1 buçuk yaşında 5 yaşında veya 10 yaşından sorna geçebilir dedi biraz büyüdü.ve büyümesi durdu