Asafeymeninannesi valla beni sadecee anne olan anlar. Eşim niye gülüp duruyorsun diyo 🤣 🤣 canım kızıma küvet alırken üstüne hediye lazımlık gelmişti. Bi kaç aydır sabah uyandıgında direk o lazımlığa oturtuyodum çişini yapıyordu. Ama büyük tuvaletini oraya yapamıyodu ıkınmıyodu yani. Yapsa bile o lazımlığı temizlemekte zor. Bezi bıraktığım gün Alaturka tuvaletin ön tarafına oturtturdum saat başı. Hadi yap suyu kendin dök falan yaparak oyaladım.hem bana temizlemesi zor olmadı çünkü kendisi su döküyo temizleniyor, hemde kızm için rahat oldu oturunca.geceleri de altına her ihtimale karşı alt bezinden serdim sabah direk tutuyordum yapıyordu zaten çişini. Gece uyanmadıgı için altına yapmadı.