umaylina Merhaba kızlar, bebegim 15 Mart’ta doğdu sizce 40’mız nezaman çıkıyor?☺️ Birkaç kişi 23 nisan diyor birkaçı 25 nisan😌 Kafam karıştı sizce hangi gün?
umaylina Browni_61 pardon canım?! Elbette biliyorum mart ayı 31 çekiyor ve bazıları doğduğu günüde sayıyor hani😉 emin olmak için sordum.
Browni_61 umaylina nisan 15de 1 aylik oldu 25 de 40 gun. Cocugun dogum gunu ayin 15i her ayin 15 ay atalr naslki yasimz digdugmz gun degisiyo ayida dogdugu gunde degisr.Dogudugu gunden deilde ertesi gunden sayrsn da24 nisan bn dogdugu gundn hesapliyrm doktorlarda dogdugu gunden hesp yapar hep
Mom078 Browni_61 Çok şükür insan ilişkilerim olması gerektiği gibi saygı ve sevgi çerçevesinde;) az örnek al