Merhabalar bebeğim 1 aylık yaklaşık 10 gün önce bebeğim sürekli emmek istiyordu uykuya dalamıyordu ve yutkunma sesi az duyuyordum sütümün az olduğunu düşündüm ve mamaya başladım önce günde bir kez 30 cc sonra günde 2 keze çıkardım ve en son şimdi günde 3 kez 60 cc veriyorum daha fazla versem daha fazla da içecek bebeğim mamayı sütümü sağdığımda 30 cc çıkıyor sütüm az mı gerçekten mamayı bırakabilir miyim sürekli emzirmeye devam ediyorum bana akıl verebilir misiniz deneyimli anneler sütümü nasıl arttırıp sadece anne sütü yapabilirim bu mümkün mü ?