2 ay 1 günlük oğlum 5. Günden itibaren gazlı ve doktoru kolik dedi. Maalesef iki aydır kullanmadığımız gaz damlası şurup kalmadı hiçbir faydasını göremedik. Doktor yapılacak bir şey yok kendi kendine dönene kadar biraz yoracak dedi. Bugün saat akşam 6 dan beri uyutmaya çalışıyorum meme- kucak ikileminde gittik geldik defalarca, hem alttan hem üstten gazını çıkarttığı halde saat 10 yeni uyudu. Yorgunluktan bittim. Şükür ama sakin huzurlu günlerimiz ne zaman olur diye düşünüyorum artık. Allah hepimizin yardımcısı olsun. Bebeklerimize sağlık versin.