___1Prensannesi___ Kızlar 47 gün önce sezryan doğum yaptım öyle sarıl sarıl bir kanmam olmadı ama ara ara kırmızıya dönen kahverengi kanmam vardı az az . . Ve hala devam ediyor tam bitti diyorum kahverengi akıntı ile karışık geliyor normal mi bu