Herkese merhaba bebeklerinize anne sütü artı ek olarak hangi mamayı kullanıyorsunuz biz aptamil kullandık ama benim bebeğime yaramadı içerisinde şeker olduğu için mamadan sonra kusuyordu sonra bir tanıdığımda aynı seyleri yaşamış ve profesöre götürüyorlardı bebeklerini ve bebelac gold vermiş tatsız oda bana bebelac tavsiye etti bende bugün onu deniyorum kullanan varmı aranızda gerçe her mama her bebeğe aynı değildir kimine iyi gelir kimine gelmez ama eğer bebelac iyi gelmezse hipp yada sma deneyim diyorum 3 gün deneyimleyip bakıcaz inş iyi gelir