Ozkup Alp16 merhaba biz Erol hocaya gidiyoruz ve gerçekten iyi bir doktor . Mesajlarıma her zaman döner aradığımızda da ulaşabiliyoruz.
Alp16 Ozkup orda doğum yaptığım için ayşegül hanım ilk kontrolleri yaptı ama biraz endişelendirici ve pimpirikli biri bir daha ki randevuyu o doktora alayım öyleyse birde sigorta yaptırdınız mı ne kadar ücret ödüyorsunuz
Ozkup Alp16 bende de aynısı oldu ama beğenemedik malesef tam anlamıyla . Keşke doğumdan sonraki ilk doktorumuz Erol hoca olsaydı dedik hep
Ozkup Alp16 kişiden kişiye değişebilir tabi beğenme olayı ama her yerde hep Erol hocanın adını duyduk . Uzaktan bile gelenlerle tanıştık hep beklerken Erol hoca için
Alp16 Ozkup gerekli bilgilendirmeyi yapıyor gereksiz yere endişelendirmiyor mesajlara geri dönüş sağlıyorsa bende beğenirim başka beklentim yok çok teşekkür ederim🥰