Herşeye ağlıyor öğlen uykusu gece uykusu konusunda uyumamak için elinden geleni yapıyor kendi kendine zarar veriyor saçını yada kulağını çekiyor kızıyorum bende dayanamıyorum ne yapmalıyım doğuma gideceğim günüm bitti her an dogurabilirim kardeşi olacak kardeşini seviyor konuşuyor sancilaninca kardeşim Aleyna yapma annemin canı acıyor tamam mı diyor anne bekle uyutayim kardeşimi diyip karnımı severek ninni söylüyor aslında çok zeki ama aşırı derecede ağlıyor herşeye ve çok hareketli gardırobun vidalarini söküyor masanın üzerinden atlıyor veya ne bilim işte her şekilde bir yaramazlık yapıyor dışarı çıkınca kendini kaybeder koşar falan peşinde koşuyorum yetisemezsem ana Yola yakın evim araba çarpar diye her an her dakika peşinde bende dolanıyorum ve dışarda nasılsa evde de aynı şekilde davranıyor oyuncaklarını kimseyle paylaşmak istemiyor haklı da gelen çocuklar kırıyor o yüzden oyuncak cikartmiyorum oğlum üzülüyor diye yemek yerken oğlum şunu ye bunu ye ben kendim besliyorum oğlumu yememek için de herşeyi yapıyor hep biraz yiyor sonra doydum diyor ben doymadın ye diyince yine kendine zarar veriyor gözlerini kocaman açıyor yada kafasını titretiyor bu konuda pedagogla da gittik bir sorun yok bilinçli yapıyor diyor nasıl yol izlemeliyim ben doğumdan sonra ne yapacağım