azem1234 bltern1 benim oğlumda günsüz doğdu ama direk evolviya 1 den başladık prematüre olanı kullanmadım hiç
Sena-04 bltern1 evolvia da bizde direk 1 e geçtik..ben çok memnunum..1 yaşına kadar kullandım bize çok yaradı