Herkese merhaba bebeğim 40 günlük 15. Günden sonra gaz problemlerimiz başladı ve birden hergün aynı saatte uyanıp ağlamaya durmamaya başladı meme emmek istiyor veriyorum emerken güzel giderken bir anda ağlamaya kendini sıkmaya ağzı yüzü süt olmaya başlıyor memeyi çekince ağzından daha fena ağlamaya başlıyor denemediğim damla kalmadı hiçbirim iyi gelmedi alerjik diye düşünüp süt ve süt ürünlerini kestim yarın itibariyle dana etinide kesiyorum kakasında kan yok ama hırıltısı var bazen burnu tıkanıyor arada hapşırması oluyor ve bazen kakası yeşilimsi ve mukuslu oluyor . Relaktaz damla kullanmaya başladık etkisini ne zaman gösterir bilmiyorum . Sab simplex denedim hala aynı sorun devsm ettiği için bırakıyorum bugün. Özellikle akşam 15:30-21-00 arası oluyor bu saatler ve sabah 7-10-30 arası oluyor .Bu seferde biriken gazdan mı anlıyamıyorum meme sonrası bu kriz anlarından sonra kusuyor normalde kusma problemi olan bir bebek değil.
çok çaresizim artık sizler böyle durum yaşadınız mı ?
birtek fön makinesi sakinleştiriyor ve uyutuyor onu o zamanlarda.
bu arada gece uykusu iyi olan bir bebek 2-3 kere kalkar emer ve uyur.