Emeleymen benim bebeğim 20 günlükken ishal oldu çok sıvı kaybından uyanamamisti beslenememisti bir günde 250 Gr verdi çok üzülmüştüm tahlil yaptırdık kakasinda virüs yani normal.bir virüs bakteri olsaydı hastaneye yatircaktim dedi doktoru ama şükür evde tedaviyle atlattık Allah yardımcınız olsun 🙏