2kezanneoldu her emzirme sonrası omuzuna al alttan üste doğru sırtına vur çok sert de değil yumuşak da değil. gazını çıkar. rahatlar, hıysuz da olmaz uykusunu da rahat alır. benim kızım 2 buçuk aylık her emzirme sonrası gazını çıkarıyorum. sonra da 15-20 dk omuzumda tutuyorum.rahatlıyor öyle yatırıyorum.gece gündüz böyle. maalesef 5. aya kadar devam edecek bu durum.