7 aylık oğlum var 4 aylıkken mama vermeye denedim bi ara sütüm az geldı çünkü biberonu almadı avent biberon aldım sevmedı wee babynın bi biberonu vardı onuda almadı bebedorun bi cam biberonu vardı onuda aldım sevmedı yani böyle o zaman mamayı kaşıkla verıyorum içiyodu ama biberonda almıyordu uykuluyken bile denedım sinirlenip uykusundan uyandı . Baska ne denemelıyım az önce doktora gittim ayına göre kilosu az oldugundan mama takviyesine basla dedı cunku artık sütüm bayagı azaldı şimdide büyüdü onca mamayı kaşıkla içirmek beni yorar