Elfispnoglu geçici oluyor bu sorun. Canları çok yanıyor. İştahsız olmaları doğal bence. bu arada kızım 1 yaşında 1 haftadır yemek yemiyordu. Bugun çorbasını aldım,bahçeye çıktım. Agaca kediye bakarken 1,5 dkda bitirdi yemeğini, eve ilave almaya geldik.
Deneyin kesinlikle