Bebek arabası olarak kesinlikle chicco ohlala öneriyorum aşırı hafif araba 🙂 biz de bir buçuk yaşındayız haftada en fazla 2 kere çıkartabiliyorum maalesef biz çok yüksek riskli bölgedeyiz bebeğim de kronik akciğer hastası o yüzden eve tıkılı kaldık sürekli aktivite yaparak sıkıntısını almaya çalışsam da çok bunalıyor yavrum, kimseye de götüremiyorum korkudan, ne olacak bilmiyorum 🤷♀️