Mom44454 Happy1003 zararlı tabi ama ben yerim 😬 çok sık olmamak kaydıyla ayda bir falan bir paket cips belki. Genel anlamda zararlı böyle şeyler ama emzirmeye pek etki etceğini sanmıyorum olumsuz yönde
Fatmak89 Happy1003 zararlı ama yiyorum bı sıkıntı olmadı cola bile içiyorum çok sık değil ama ara sıra nadiren
Emine_1245 Onlar her zaman zararı canım. Insanın canı bazen çekiyor ama yememek lazım. Çok çekiyor sa ye ama biraz. Bizim orda sütün imrenir derler
Deletedmom5284 İlk aylarsa çok tüketilmemeli sütün kaliteli olmasına ihtiyaçları var ama 4 aydan sonra takmadım herşeyi yedim