Deniz3402 Emzirerek uyutmak pek çok doktora ve uzmana göre (ve bence de) kötü bir alışkanlık değil, çok doğal ve normal bir şey. Ben de bebeğimi hep emzirerek uyuttum, büyüdükçe kendisi azalttı. Ben hep bebeğime uydum. Küçücük bir bebek tabii ki anne memesinde huzur bulup uyuyacak ❤️ Sizin için bu sorun değilse bence böyle devam edin.